torsdag 18. mars 2010

Havørn 2 e best!!!!

I dag har Silje spilt håndballkamp. Jeg er helt imponert over hvor flinke de har blitt. Ser fremgang hele tiden. De har jo noen fantastisk flinke trenere så det er ikke så rart. Det er virkelig kjekt å være med, for det er alltid en kjekk gjeng som heier på. I dag hadde det nok vært smart med hørselvern. He he.
Det var en knallbra avslutning på sesongen. Jeg er så stolt over deg Silje-gullet mitt.

Ellers var Tone innom jobb i dag med Alvin (Ny pumi-valp). Han var helt nydelig og Nimo virket nesten kry han og over å bli "storebror".

Jeg har fått meg en kink i ryggen og nakken. Tenker at det er etter karatetreningen. Har skikkelig nervesmerter i hele høyre side av ansiktet, i øret og innsiden av munnen. Det kjennes ut som "brannhud". Tror det kommer av nerver som ligger i klem. Jeg får nok komme meg til kiropraktor i morgen tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar