torsdag 25. mars 2010

Snart helg igjen

Det er allerede torsdag.........Kan ikke helt tro at tiden kan gå så fort, men uken har vært ganske så travel.

Mandag var det først rallylydighetstrening. Kari Anne hadde med seg sitt nye sjarmtroll, Emil og hun hadde laget en kjekk klasse 2 bane til oss. Takk for det:-) og lykke til med ny hund.
Deretter var jeg hjelpeinstruktør og til slutt fikk jeg trene litt lydighet med Ayla og Frøydis. Frøydis går nå til rute, men jeg synes ikke at farten er god nok.
Ayla har blitt mye flinkere i det siste, og jeg har vel egentlig bestemt meg for at vi skal stille i klasse 1 den 24. april. Kan like godt hoppe i det.
Jeg var også hos kiropraktor på mandag. Blir bedre og bedre i ryggen, men skal tilbake fredag.

Tirsdag var det kirkens nødhjelpsaksjon. Jeg hadde med meg Steffen og to andre og gikk med Bøsser. Vi gikk nede i Tananger havn. Guttene synes det var flaut i begynnelsen, men etterhvert var det nesten knuffing for å være først til døren:-) Tanangerkomfirmantene samlet inn 41000 kroner. Veldig god innsats synes jeg, og stor giverglede. Etterpå ble det tid til litt lydighetstrening og deretter forening. Kjempekoselig.

Onsdag gav jeg blod for første gang. Jeg innrømmer at jeg var nervøs, for nålen er jo rimelig tykk:-( Jeg ble overrasket over at det ikke var vondere enn en vanlig blodprøve. Det var jo ingenting å grue seg til. Når jeg først var i gang, meldte jeg meg som benmargsgiver. En må registrere seg før en blir 40 år, og det er jo sannelig ikke lenge til:-) Jeg følger en det blogger om personer som har kreft, og ser jo at det er stort behov for givere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar